Just another day

Imorse åkte jag in och förnyade mitt pass, var jätte peppad att äntligen få en bra bild men icke, miserably failing every time polisen frågade om jag var Sandras dotter och att jag var så himla lik henne på bilden, yes jag ser ut som 42 på mitt pass. Sen tog jag tag i lite saker, som packning, och sen på eftermiddagen var jag barnvakt igen kom hem för en liten stund sen behövde inte sova över trots allt, attans (pengar för att sova liksom!!) men det var skönt att komma hem till ett tomt hus så nu ska jag mysa och titta på howa (en bra förkortning till how I met your mother), är ju faktiskt helt ensam den här veckan eller jag har ju dani förståss men nu är jag myndig så jag klarar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0