när natten blivit dag, vill du ha mig då?

Jag avslutade min fina barnvaktsperiod ikväll och det kunde inte sluta olyckligare, Tess kom på den brilljanta idén att vi skulle leka kittelkull, det slutade med att hon råkade slå i foten i en stol medan hon sprang och ja, det var länge sedan jag hörde en unge skrika så högt och så länge, mitt i röran kom sussie hem, underbart tänkte jag! Hon måste ha varit jättelugn när hon kommer in i huset och ser sitt enda barn gråta hysteriskt och där sitter barnvakten nervöst klappar henne på ryggen och säger "det är lungt" ??? Ibland undrar jag hur jag tänker.

Klockan är väldigt mycket just nu och jag tänker alldeles för mycket vid sånna här tider på dygnet när jag är ensam, det är inge bra för det är alltid sånt som jag inte vill tänka på men inte kan låta bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0