salvation running through my head

Vi blev kvar i Jönköping, vi var precis påväg att åka hem (hade checkat ut från hotellet och allt) och börjat åkt därifrån då vi får ett samtal om att Casper kom in på hockeyskolan här i alla fall så nu blev vi kvar ända tills imorgon (inget stockholm, fan). Men Jönköping har också bra shopping att bjuda på, trots att jag inte kan shoppa för jag har inga pengar men ja, jag har hittat min drömklänning och ja jag vet inte, mamma? pappa? någon?

Jag glömde berätta att det var kändisparty på Öland, foppa och diverse hockeyspelare samt Eric Saade, Andreas Jonsson och diverse artister. Smög efter foppa med golfbilen sen satt han vid bordet brevid när vi åt lunch och nu äger vi en fin autograf. Som sagt Öland hade en del att bjuda på.

Nu ska vi till Ishallen, hoppas det finns snygga hockeypöjkan, say weho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0