The sound of silence

Om snart 3 timmar går tåget, jag kommer till stockholm 05.30 imorgon därifrån åker jag till något som heter Alvesta sen hoppar jag på ett till tåg därifrån och kl 10.51 imorgon är jag framme i Kalmar, det kommer bli en lång resa men jag är redo. Mest nervös är jag nog över nattåget då jag ska dela en såndär liggvagn med två andra, hoppas det inte är något psyko som vill mörda mig, det skulle vara jobbigt, ringa dit Criminal Minds teamet och allt. Kommer inte att kunna sova dock, jag gick och la mig 3 inatt och sov till 12 men efter den här resan lär jag antagligen lyckas ställa tillbaka dygnet.

Det ska bli hur roligt som helst att komma iväg, nu är väskan packad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0