these hard working days

Oh.my.god Jag är helst slut, kom hem för en liten stund sen har inte varit hemma sedan onsdag morgon och det inkluderar att jag har varit en outkast från omvärlden sedan dess också, dvs inget internet och typ 3 kr på mobilen. Jag har ingen koll på någonting, bara en sjukt crazy 6-åring och hennes typ 5 vänner som alla ska bada samtidigt och endast hälften av dom vet hur man simmar på det kan vi också lägga till mensvärk och typ 30 graders stekande värme (åwh brända axlar). Men jag har faktiskt hunnit med lite storsjöcupen i veckan, både som coach och åskådare jag stöttar kära ås i alla väder<3

Ikväll gör jag krogendebut, say weehoo, och snart snart är jag fri och får åka till Öland för att vara ett barn istället för att ta hand om en massa, jag längtar så jag dör. NU Städa, packa, äta, DUSCHA, dra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0