the strands in your eyes that color them wonderful

Imorgon är det sista dagen på fotbollskolan, herregud, nästa sommar måste jag ha ett riktigt jobb. Åh vart fan ska jag jobba? Ica blir absolut sista utväg för egentligen så tror jag inte att det skulle passa mig så bra.

Idag bokade mamma tågbiljett till mig, hör och häpna jag ska faktiskt åka tåg själv för första gången i mitt liv, det blir inte en liten tripp heller, måste byta tåg 2 gånger för att ta mig ner till Kalmar och där blir jag upphämtad av mamma, pappa och Casper och då drar vi till Öland, där förväntar jag mig inget annat än fint väder nästan så det ska bli spännande. det blir dock inte förns v. 28 för innan dess ska jag vara barnvakt åt tessan i 1,5 vecka ungefär.

Nu ska jag iväg till Häggenås och piska dom lite, det kommer bli nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0