hellåå äverybådy

Having tha time in BR. Har åkt så mycket skidor att jag har blåmärken runt mina vader där pjäxorna tar slut. Dock blir det en paus från skidåkning imorgon då jag faktiskt måste lägga in en pluggdag, så fruktansvärt som det låter så är man ju tvungen då det är prov på måndag. Imorgon kanske vi ska gå på fonduekväll i björnrikegården sen sent på kvällen kommer Dani och Mati och sen hela lördagen kommer bli jätterolig, alla ska åka slalom sen blir det bastu, badtunna en god middag och sen mys, kanske sällskapsspel? Ja jag vet redan nu att det kommer bli en bra dag! Nu ska jag äta middag och en massa godis samt annat gött, usch jag har ätit så sjukt mycket men inget jag ångrar, det är sportlov gör ju av med all energi ändå ju..typ.

Idag skrek jag "Se upp i backen, för filippa attacken!" sen körde jag.

Farväl

Kommentarer
Postat av: Sandy

Åh stuglivets svull, vi är två och du vet vad jag pratar om!! Att man ens lever efter ett sportlov är ett under, för min del iaf ;)

2011-03-10 @ 22:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0