I have searched forever I can't imagine anythin' better

Jag kan faktiskt hitta några bra saker med denna dag

Jag har använt min vårjacka och det kändes riktigt bra.
Vi åkte långfärdskridskor på idrotten i det fina vädret och trots att jag saknade tildan som inte fanns där för att hålla mig i handen så gick det ändå helt fantastiskt och det var väldigt härligt.
Jag höll mitt tal och det gick över förväntan, i och för sig var mina förväntningar extremt låga.
Lyckan jag fick när vi insåg att lösviktgodiset är 2.90/hg på traktören och vi har planerat in en köpdag på fredag!
Vi fick mysa lite i kyrkan med klassen, åt godis och hade oss.

Ikväll ska jag vara barnvakt och få lite mer pengar, vilket alltid känns bra.

snart är veckan slut, fredag, fredag, fredag!

En härlig dag alltså

Farväl

Kommentarer
Postat av: Tilden

Lät som en helt underbar dag!

Hatar att vara sjukt! :(

2011-03-02 @ 20:56:22
URL: http://pureambition.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0