livin on the edge

Ja idag var det lite farligt levande och jag har väl mest gjort saker som jag vill inte som jag borde, ibland blir det bra konsekvenser ibland lite sämre, men det är risker man får ta. Dagens hjöjpunkt var i alla fall föreläsning istället för språk, åh det gjorde den här dagen sååå himla mycket bättre faktiskt.

Nu ska jag försöka mig på någon slags kompromiss mellan kören och fotbollen och det är inte lätt det kommer förmodligen bli stressigt vilket kommer leda till hicka, men då får jag bara komma ihåg att andas, helst skulle jag vilja ha någon som påminde mig, men någon sådan har man ju inte.

Farväl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0