nån annanstans nån annangång så kan det kanske bli vi två

Det har faktiskt varit mycket födelsedagsfirande denna vecka, så går det när en far och en bror fyller år dagarna efter varandra, bra planering. Det betyder tårta i alla fall och sen träning på det och plötsligt så förstår jag det här med uppblåst mage som dom pratar om i activiareklamen, fast dom menar nog inte samma sak som jag ändå haha.

Igår var det ingen bra dag, jag grät på lunchen och ja ne det var inge bra. Idag har varit en bättre dag faktiskt men ändå inge märkvärdigt. Nu ikväll ska jag inte ta tag i något plugg för det är jag så jävla less på, istället ska jag titta på grey's och invänta klockan tills det är dags att åka till arenan och spela träningsmatch mot frösön. Ska bli kul med lite matchträning för en gångs skull.

ja jag brukar ta kort på mig själv i camen efter att ha sett en sorglig film...

Farväl

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan sådär ser jag ut nu! Hur fin är inte filmen du länkade till mig på facebook! <3

2011-03-17 @ 19:06:05
URL: http://pureambition.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0