some things may suprise you

Jag är för att vara exakt 15 cm längre än min 3 år äldre storasyster, det påpekas ofta när vi syns tillsammans.

mitt hår och mina naglar växer som ogräs, inget skämt.

De sättet jag håller besticken på kommer förevigt vara ett mysteriem (mamma skäms när vi äter på resturang ibland).

När det gäller storlekar på jeans är jag total lost, mamma får skriva en lapp eller så måste hon följa med.

Idag skrev jag ett mejl till mamma där jag skrev en lista på vad jag önskar mig när jag fyller 18 för att jag längtar så mycket och vill vara ute i god tid.

Den 31 Juli åker jag till Rhodos i 2 veckor med mina 3 vänner.

Mitt livs stora dröm är att få flytta utomlands igen och denna gång ska jag flytta till USA.

Tumblr_li0g1wbjth1qhjm98o1_500_large

Farväl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0