stjärnorna viskar att det inte finns någon annan som du

Idag hade jag ingen i-vals kör så då skulle jag ta bussen som gick halv 12 men så missade jag den för jag stannade och pratade en på vägen. Men jag tänkte ändå att det var lungt eftersom det gick en till 12 så jag gick ner på stan, big mistake.. Jag missade 12 bussen också och kom hem kl 13 med två påsar en från monki och en från hm. Åh jag är dum i huvudet ibland. Nu har jag spelat gitarr om och om igen, ska skriva en låt till musiken men jag tror jag måste ge upp det här med gitarren och göra låten på piano istället.

Just nu måste jag packa, åker till wången om mindre än 2 timmar med laget. Jag har varit där förut och det är hästar överallt...behöver jag uttrycka mina käsnlor mot hästar? Annars blir det säkert kul, har hört rykten om spa? Ja tack!!



Farväl

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅH kära hästvän!

2011-03-27 @ 22:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0