you think you got it

Idag fick jag springa till lugnvik igen, börjar bli lite less på den ramsan nu och sent till frisören kom jag också. När jag kom hem från skolan stängde jag dörren och då kom snöstormen, jag fryser bara av att sitta och titta ut på den.

Jag tog i alla fall hand om maten ikväll, det blev makisar och körv. Daniela fick ta hand om efterätten och Casper satt vid datorn då som vanligt. Så vi tre har ätit middag á la flipp och sen kladdkaka, åh va det var gott, kladdkakan alltså. Mina syskon kan vara så mysiga ibland och vi kan skratta tills tårarna rinner åt roliga saker bl a det här.

Farväl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0