Du får passa sig som satan!

Lovet är slut och jag kan inte vara mer ledsen, men det var ett sånt himla roligt lov ni vet ett sånt där då man känner sig så frisdfull och som att man klarar av allt (återigen den där känslan), som ett sommarlov alltså och det hände flera gånger att jag fick påminna mig själv om att det faktiskt bara var påsklov men att snart ska jag få ett efterlängtat sommarlov. Ska bara klara av några nationella prov samt vanliga prov, inlämningar, redovisningar och för att inte glömma, eventet!

Jag hade en valborg som faktiskt vara alldeles förträfflig och bara jävligt rolig det blev dock inte en skadefri kväll trots omständigheterna som var har jag bara lite småskavanker och ett ömt kindben. Det blev dock ca 4 timmars sömn den natten som inte var lika förträffligt och när klockan ringde imorse trodde jag inte att det var sant. Nu har jag en hög med skolarbete, jag måste också läsa ut en bok tills på onsdag men jag vill så fort som möjligt börja på sista Harry p boken eftersom jag avslutade 6an igår.

åh så bra

Farväl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0