Ett skri


Imorse trodde jag att jag skulle ha prov, det hade jag inte. Därav satt jag på skolan, låst överallt på ett bord dinglade lite med benen i ca 2 timmar. Jag trodde också att jag skulle dö, kanske bli kidnappad så jag vart tvungen att smsa sandra och berätta vart jag var, och vem mer som var där så om jag inte dök upp på svenskan skulle hon förstå att det hänt något.

Igår spelade jag match och skadade mig i slutet av första halvlek, det gjorde ont men idag känns det ganska bra så det ska inte vara några problem hoppas jag. Nu blir det till att vila helt jag är ensam hemma ska lägga mig ute på altanen i soffan och plugga det är så skönt att ligga där när det är varmt, som att ligga i en barnvagn typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0