Burn up in your atmosphere

Tänkte berätta om min dag. Jag vaknar upp av ett dån, var det åskan tänkte jag? Lite smått rädd, eftersom jag hatar åska. Sedan bestämde jag mig för att jag hade drömt och några minuter senare vaknar jag upp av ett till dån av någon anledning tror jag att jag fortfarande drömmer men nej, det var ingen dröm. Åskan väckte mig för att jag hade försovit mig. När jag väl kom till skolan var det affärsplan för hela slanten, det är fan osannolikt vad mycket som hände. Under dagen lyckades jag också klämma in en bokredovisning och det känns som om det hände i ett annat liv.

Tillbaka till affärsplanen, allt som kunde ha gått fel gick fel, det är ingen skön känsla eftersom ingenting FÅR gå fel när det gäller affärsplanen. Jag orkar inte rabbla allt som gick fel eftersom jag får huvudvärk när jag tänker tillbaka på det. Men låt oss säga såhär kl 8 ikväll var vi klar, har alltså spenderat hela 12 timmar på skolan idag. Ville spy när jag kom hem men det fanns ingen tid för det, utan jag var tvungen att träna fotboll direkt istället.

Nu vill jag bara dö i sängen men nej. Jag måste beställa studentmössan och packa inför imorgon för då är det nämligen Draknästet, en tävling som börjar imorgon kl9 och slutar fredag kl 12 dvs, att vi ska vara vaken hela natten till fredag och skriva en affärsplan. Som om vi inte redan vill spy bara av tanken på en affärsplan. Döda mig snälla.

Snygg blev affärsplanen i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0