into the air

Både den här dagen och gårdagen har rent ut sagt varit pest, även fast det kanske inte har synts på mig så har jag varit psykiskt utmattad. Som grädden på moset så gick det sämst på FIKA provet igår också, att känna sig helt hjälplös på ett prov är inte den skönaste känslan. Det känns bara som att allt jag gör blir fel och jag kan inte göra någonting rätt för mig. Efter att ha hållt allting inne som jag kan göra ibland så släppte det i eftermiddag efter att ha bråkat med mamma och sagt saker som jag verkligen inte menar, vänder jag huvudet mot Tvn och ser att det är avsnittet på greys då Izzie och Alex gifter sig och Izzie har fått cancer. Då släppte jag allt och alla känslor som jag känt de senaste 48 timmarna svämmade över och jag grät tills tårarna tog slut och sen kändes det lite bättre.
Tumblr_ldu3pit6pc1qffg89o1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0