Sweeter

Det var varit en mysig eftermiddag/kväll med Halfpiece -2 +Erik. Snackade buissnes, tittade på film (inte Star Wars), gick på ICA, handlade middag, lagade middag, åt middag, tittade klart på film. Emellanåt blev det lite youtube klipp också, men vad är en get together utan lite youtube? När jag kom innanför dörren 21.30 värkte det fortfarande i bröstet där hjärtat klappade hårt efter att Petter som vanligt försöker skrämma LIVET ur mig när han kör bil. När han va uppe i 200 km/h trodde alla att jag var hade lugnat mig men sanningen var att jag faktiskt var så rädd att jag inte kunde få fram ett ända litet ljud, men det är ju ingen av dom som vet eftersom jag inte kunde prata at the moment. Att åka bil med galna kompisar är inte bra för mitt hjärta så nu ska jag krypa ner i sängen för att lugna det lite och titta på Vampire Diaries som jag otroligt nog har blivit beroende av, what's happening to me?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0