This is the reason to rejoice

Ikväll har jag och Casper varit ensamma hemma, vi har ätit pizza och tittat på så mycket bättre och sen har vi tittat på en film och ätit glass. Rätt mysigt ändå. Blev ganska förvånad att han överhuvudtaget ville vara i närheten av mig, den vanliga synen när vi två är ensamma hemma är att vi sitter på våra rum med våra datorer and that's about it. Nu ligger jag i soffan och myser med nya julpyntet som mamma satt upp idag och lyssnar på Casper som sitter i sitt rum och spelar Adele på gitarr och sjunger, det tycker jag är kul, hihi.

Imorgon kommer Ås gospel tillsammans med Frösö gospel uppträda på storsjöteatern och även med någon pop och rock kör om jag fattat det hela rätt. Det ska bli spännande att få uppträda för folk som har köpt biljetter för att komma och se. Men först ska vi uppträda på frösön kl 11 imorgon. Min körledare har sagt festkläder, svart, rött, glitter som dresscode för imorgon (vi ska sjunga julsånger) och nu såhär kl 12 på natten känner jag att det är lämpligt att kanske leta fram en outfit. Samling 09.30, yay.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0