You choose to hold on it's the one thing that I've known

Jag måste sova nu, men jag kan inte. Mina nerver håller på att spricka av olika anledningar dvs både bra och dåliga, vilket gör att min hjärna vägrar slappna av trots att min kropp värker av utmattning och bara vill sova, men jag fortsätter att vrida och vända på mig i sängen som jag gjort det senaste dagarna. Något annat jag fightats med de senaste dagarna är mitt blodsocker vilket har varit väldigt lågt och lett till att jag svimmar, fryser och är trött exakt hela tiden, kunde inte ens gå på skolan i måndags. Så läget är sådär med mig den här veckan men jag är målmedveten för den här veckan satsar jag högt och den SKA sluta bra så är det bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0