I looked away the other day

Idag träffade jag och Hanna en (som såg ut att vara en normal välvårdad tant) schizofrensik tant påväg tillbaka till neu efter lunchen, no joke. Det var näst intill obehagligt och vi stod där helt förstelnade och förvirrade, här får ni ta del av samtalet:
Vi möter kvinnan helt random efter vi har gått över vägen
"Jag är missförstådd av hela östersund"
Hanna och Filippa stelnar till
"Jag har en dotter som är 25 och bor i Stockholm, jag är missförstådd i den här staden"
"Jag jobbade på ett företag som gick i konkurs"
"aaha.."
"Jag är 65 år och nykterist men det är inte min föredetta man, men det är ju inte direkt så att jag umgås med honom"
"okej.." vi tar ett steg åt sidan
"Jag är missförståd i alla hörn i den här staden"
Hon går över vägen och vi står chockat kvar med stora ögon.
Det är ungefär det jag kommer ihåg av samtalet, och det var väl det ända intressanta som har hänt idag.. Ikväll ska jag se Greys och efter det ska jag nog sova, somnade vid halv 3 inatt och hela dagen har varit pest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0