They got scared when the lights got low

Jag välkommnar denna fredag med öppna armar, att det redan är helg känns ju som vanligt osannolikt men otroligt vad skönt det är. Har inte fått en enda sovmorgon på hela veckan faktiskt, känner mig som en zombie. Jag är en bortskämd snorunge, förra året tog jag 07.40 bussen varje dag, nu klarar jag knappt av att ta den bussen två gånger i veckan. Åkte in på utvecklingssamtal imorse, alla lärare säger alltid samma saker till mig och har sagt samma saker i alla år så länge jag kan minnas. Saker och ting syns tydligare än vad jag trodde, men samtidigt blir jag glad när jag får höra samma saker, det är ju ett ganska stort bevis på att jag är mig själv, dock att alla tydligen kan läsa mig som en öppen bok. Efter samtalet, hade jag och Jossan ett möte med våran företagsmentor, sen blev det en kort träff med uf gruppen efter det har jag och Dani hängt på salongen hos faster hela eftermiddagen medans hon färgade håret och klippte Dani. Själv försökte jag mest bara vara social och äta ifrån deras STORA godispåse från hemmakväll. Ikväll ska vi äta hämtmat från Tawikoon sen ska jag dra mig vidare för lite filmmys, bojah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0