for life is like a flame and the ashes go wasting

Idag har jag spelat match i 90 min på den sämsta planen i hela världshistorien, gräset var så högt och så va det alldeles blött så jag kan säga att det inte var den roligaste matchen att avsluta säsongen med men nu är det över i alla fall, det ska bli skönt att få en liten paus från fotbollen nu.
Annars då, jag var på bio ikväll och såg crazy stupid love, väldigt nöjd med valet av film faktiskt, den uppnådde definitvt mina behov, hur snygg är han inte dåååå, ja ni vet vem jag pratar om.
Annars då har köpt den här omtalade maroccanoil, och jag måste säga att den var helt gudomlig, mitt hår har nog aldrig mått så här bra, luktat såhär gott och varit såhär lent på en och samma gång.
Nu har jag inget mer att blogga om, veckorna går så snabbt, det bara slyger förbi eller "swoschar förbi swoch swoch" som jag sa till matilda här om dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0