vi är förlorare jag och du ingen av oss vågar tala ut

Makaronipudding på skolan, det var ingen tvekan om att jag INTE skulle äta lunch i wargens matsal idag, så det blev eastern med Dani som förövrigt är hemma från Sundsvall i några dagar. Medans alla andra roar sig ute nu sitter jag hemma och äter svingod middag med efterätt och allt som hör till, det känns helt okej trots att jag också ville gå ut men imorgon är det match och då får man vila upp sig. Jag hade kunnat sagt att det gör inget för jag kan gå ut nästa helg då alla också ska ut, men även då har jag match på Lördag. Men sen är det slut på fotbollen och det känns skönt, då får jag gå på körövningar och fokusera på skolan istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0