what your mama never told ya

Jag har tröttnat på livet som ensambarn nu alltså! Jag vill att mina syskon ska flytta hem igen och att mamma och pappa ska sluta lämna mig ensam i huset hela tiden. Jag tycker inte om det, det är svårt att sova då, och jag får gå hungrig, äta nudlar till middag är inte gott längre. Förr älskade jag att vara ensam hemma av någon konstig anledning, men nej, nu har jag ändrat mig.

Nu tänker jag i alla fall städa klart lite i huset så att mamma och pappa blir glad och aldrig vill lämna mig igen, sen tänker jag hoppa in i duschen och ikväll ska jag på lagfest. Det känns bra eftersom jag snart inte sett eller rört en människa på snart 24 timmar typ, jag börjar bli sällskapssjuk alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0