Where do you go when you're lonely

Har ställt tre larm nu, ett kl 06.00 där det står kliv upp, ett 06.30 där det står glöm inte sminket, tandborsten, alla jävla krämer, frukosten, plånboken, väskan, nästa larm är ställd på 06.55 där det står klä på dig och gå!!! Jag vill väldigt gärna inte missa tåget till Stockholm imorgon. Det kommer bli en bra helg mina vänner.

Väskan är packad och klar tänkte jag vid tidpunkten så kortet togs, sen fyllde jag den med lite mer grejer bara för att. Jag skulle definitivt kalla mig själv för en överpackare (haha kan man säga så?) packar ju alltid för mycket och brukar knappt använda hälften av de jag tar med mig. Nu ska jag verkligen ge allt och försöka somna i tid för en gångs skull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0