Glatt humör när det är bra väder

Jag tar en paus från arbetslösheten i 2 veckor nu och är istället barnvakt åt Tess! Det känns bra, jag får vara ute när det är fint väder och då blir jag på bra humör. Just nu sitter jag och solar medans Tess är på tennisskola, sen ska vi cykla och efter det får jag åka hem. Just nu lever jag ett nice liv ska ni veta, efter dessa två veckor ska jag börja med mitt körkort.. haha... på tiden.

I övrigt så har jag tagit studenten nu, det var skitkul och jag vill som alla andra göra det igen! Men jag känner mig inte ledsen över det jag tycker det känns kul att börja med livet fast mitt liv har inte börjat än, men snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0