Stråkat och bråkat

Igår vart det premiär på stråket för min del. Jag hängde med min gamla grundskolegirls och det var mycket roligt! Träffade Anna för första gången efter hennes resa i nya Zeeland som varade i 10 månader(!!). Så jag hade det super bra jag. Om vädret kan bli lite bättre snart (som det rycktas om) så blir det definitivt fler kvällar till veckan eftersom jag är leeeeedig!

Ikväll käkade familjen på stråket, självklart på kajplats som har den bästa maten helt klart. Annars blir det inte mycket gjort nu när jag är ledig eftersom vi fått höst här i Östersund. Folk har plockat fram dunjackorna igen och man blir liksom inte förvånad om man möter någon med dunjacka och mössa på sig dessa kalla oktoberkvällar (känns det som). Men som sagt, utlovas lite bättre väder nästa vecka så jag ber till dessa vädergudar ja! Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0