En kväll för flera veckor sedan

När mamma och pappa är på sina resor och Erik är på sånt som han är upptagen med då får jag ju vara själv endast med min mobil och med tvn. Det blir ju mycket matprogram då faktiskt.

En kväll för några veckor sen då var en sånär ensam kväll och det fanns ingen som helst mat hemma, men inte va man bitter för det. Jag hittade lite buljongtärningar, crème fraiche, en skvätt grädde, en gul lök, morötter, potatis och majs. Gjorde en soppa och den här blandningen kanske inte låter så god men alltså blev ganska imponerad på mig själv ändå, den fick mätta min mage och jag kom fram till hur underskattat soppa är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0