brilliant, splendid!

Jag mår bra nu, jag hade bara inte ätit någon middag än då jag skrev förra inlägget. Troligen därför jag mådde illa för sen när jag fick mat i mig vart det bättre, skööönt.

Kom på världens idé förut, jag tänkte att jag skulle ladda hem alla sesonger av one tree hill. Kan vara ganska bra att ha nu när det är sämst väder också, jag kan liksom inte fortsätta att bråka med min bror längre jag måste sysselsätta mig med något annat! + att jag älskar oth jag skulle kunna se alla avsnitt om och om igen och nu snart så kan jag det! Underbart. :) 

 det var allt jag hade att säga nu, pliing

/F I L I P P A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0