french toast

som sagt så åkte jag på gothia förra veckan, det blev ingen uppdatering som jag trodde att jag skulle ha tid med. Det fanns verkligen ingen tid schemat bestod av mycket nödvändigare och roligare saker. För att sammanfatta hela gothia veckan så var det riktigt riktigt roligt! De hamnar lätt på topp 10 roligaste i livet! Nog om det nu.

Idag regnar det väldigt mycket, vilket gör att jag vägrar gå utomhus och jag har i stort ingenting att göra nu, det är faktiskt riktigt tråkigt när det regnar. I alla fall så har jag sett Harry Potter och halvblodsprinsen nu också, jag tycker den va riktigt bra älskar Harry Potter filmerna har hört att böckerna ska vara mycket bättre så lätt att jag tänker börja läsa dom också :).

Mamma lagade nyss french toast till mig också, vara bara tvungen att säga det för det va jätte gott yam yam!




/ Filippa

Kommentarer
Postat av: H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]

jag med, verkligen! :D ska bli kul när det börjar i höst igen :) eller hur? =)



Puss och Kram

http://esth.blogg.se

2009-07-20 @ 17:44:57
URL: http://esth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0