back to prom

Förlåt för jätte dålig udatering men hela långhelgen pluggade jag, för att få klart de sista nu innan skolan snart slutar sedan så har jag varit på klassresa från måndag-onsdag så då kunde jag inte heller uppdatera!
Men här har jag i alla fall bilderna från balen så ni ska få en väldig bildbomb här! Men jag tror ni kommer att gilla det.


























Bild 1 & 2 är framför allt för att visa hur frisyren ser ut både uppifrån och från sidan.
Bild 3, vacker bild på paret.
Bild 4 är egentligen inte så fin men ajg ville att ni skulle få se hur klänningen ser ut från topp till tå ;).
Bild 5, där har vi söta paret igen och även min kusin i bakrunden som också var väldigt fin!
Bild 6 & 7, Min syster och jag :) älskar bild 7 på något sätt jag ser muppig ut men uttrycket i dannes ansikte blir man lycklig av!
Bild 8, Detta är bild från bal 2 tog endast 11 bild därifrån, jag var inte med och tog kort på den eftersom jag var på klassresa, tycker heller inte att korten var så fina från den balen hehe. Men både Daniela och Mattias var jätte fins här också!

Det var allt, hoppas ni tyckte om det och jag skriver nog snart igen

puss

Kommentarer
Postat av: Twifans<3

jättefin frisyr och finfina kläder (:

2009-06-06 @ 00:48:43
URL: http://twifans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0