prom night, yeaaah

Ikväll ska min storasyster gå på bal! Hon är underbart fin i håret och klänningen hon ska ha är grymt fin..
Själv ska jag vara på plats då jag har fått erbjudandet att fota där innan dom går in. Ska bli jätte roligt att se hur alla andra ser ut, jag längtar. Danielas håruppsättning är bara hur fin som helst! den passar jättebra på henne, hon är väldigt vacker och jag är en stolt lillasyster. Det är faster Erica som gjort frisyren, då hon frisör så det är väldigt proffsigt gjort.
Kommer lägga in någon bild sen efter jag har varit där och fotat och så.


Detta är bilden som dom utgick ifrån när dom gjorde dannes frisyr, den ser nästan precis lika dan ut förutom att hon inte har ett silvrigt hårband utan hon har istället två små flätor som hårband och sen har hon en lite större fläta precis som på bilden lite längre bak, grymt fint tycket jag.


puss / Flipp

Kommentarer
Postat av: Sara



*Hej där!



Jag ber om ursäkt för att jag gör reklam för vår blogg såhär, men reklamen är riktad till dig, och du kan ta bort kommentaren om du vill...



Gillar du Twilight?



Vi har för närvarande 1 tävling på bloggen, där vi lottar ut en reflexskärm!



4 tjejer som skriver om allt som har med Twilightsagan o göra!

Vi har de senaste nyheterna, uppdaterar ofta, och kan göra det för att vi är så många!



Kolla in bloggen, och tryck på fliken 'Tävla NU!!'



Kramar Sara på http://thetwilightsaga.se

2009-05-24 @ 00:47:54
URL: http://thetwilightsaga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0