who do you think you are running around leaving scars

Om vi säger såhär...Jag på en cykel, en stor fet bag på ryggen, sovsäck och liggunderlag nerpressad i cykelkorgen samt en brassestol(som egentligen inte är en brassestol utan ni vet en sån där modern stol vad det nu hette, men brassestol låter så coolt) på pakethållaren. Med andra ord det såg freaking insane ut. ´Men alltid kul att kunna underhålla grannarna.

Det var alltså lite tältning på g. Vi tog matildas machobåt drog till en random ö med en random sjö mitt på ön, ön var dock inte så random men den va skön. och där hängde vi hela kvällen och natten. Och nu flyttar Elin till västerås, nu när jag tänker efter är ju Elin faktiskt den jag känt längst av alla som jag fortfarande är bra kompis med och nu flyttar hon :( Men hon kommer bli världens coolaste pilot så ja det blidde ju roligt.

Moving on ska försöka få i mig något mataktigt sen är det träning som jag förövrigt måste cykla till för FF aka Fanny Fryklund är sjuk fanåh.

(inlägget blev kursiv och jag vet inte varför nån har damp, dö)
farväl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0