More christmas

Här kommer lite mer bilder från julklapssutdelning och julklappar!



Självklart fick alla sitta hos tomten





kvaliten på detta kort vart ju sääämst men det är pga av blogg.se... hoppas ni ser vad det står ändå(att jag får 5000 kr), bästa julklappen. love you Mommo <3

Det var mina julklappar, önskade mig inte så mycket i år, inget stort som jag alltid brukar önska mig, som t ex förra året när jag fick min odd molly jacka osv. Mest nöjd är jag över morgonrocken och pengarna hehe. Får ju inte glömma att resan till Egypten var ju också en julklapp så jag är helt nöjd med årets presenter!

Nu ska jag ta på mig min otroligt sköna morgonrock och gräva ner mig i soffan med sex and the city säsong 3 som dani d hade mig sig hem från utlandet. poooosss

Farväl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0