I won't hold back

Stressigare dag! Dagen började med att åka och städa salongen det var drygt som vanligt men jag tog mig igenom det, efter det skulle jag ta bussen hem och blev vettskrämd av en fullgubbe som kallade mig för maria och sa att jag var löjlig, så där höll man ju på att dö. Efter det var det snabbt hem, äta byta om dra på match. Spelar en ganska bra halvlek faktiskt från min sida i alla fall men tyvärr blev det bara en för jag vart tvungen att dra därifrån direkt. HEM, DUSCHA PÅ 2 MIN. jag tror all stress och ansträngning verkligen klämde fram en förkylning i mig för när jag kom till kyrkan var min röst krassligare än krassligast, jag är inte nöjd med uppträdandet men när jag såg videon sen var det inte lika illa som jag trodde att det var så det var ju okej.
Nu är det valvaka och annat som jag kunde bry mig mindre om såå jaaa, imorgon blir det stödmatte hoppas dom är bra på att hjälpa, i need it.
en liten pic för lite piff
farväl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0