förskyldfebersjuka


Jag har fått en sjukdom som jag döpt själv, Förskyldfebersjuka det är precis vad jag är och det är hemskt jag skulle hällre ha magsjuka för just nu lidert jag verkligen.

Jag har haft feber varje dag sen i lördags, hm det blir 5 dagar 5 JÄVLA DAGAR. som värst mådde jag igår då jag vaknade med 40 graders feber väldigt tidigt på morgonen, när jag försökte ställa mig upp så svimmade jag så det kändes väldigt lyckat. 

Hatar att jag pratar som en kille, hatar att jag är täpt i båda näborrarna, hatar att försöka sova på natten då jag har feber eftersom jag bara vaknar hela tiden efter att jag drömmer samma mardröm om och om igen, hatar att vara borta från skolan, hatar att jag missar träningar, hatar att jag jag kanske kommer missa seriepremiären på lördag och hatar att jag kanske kommer sitta hemma imorgon sjuk och äcklig medans alla mina kompisar umgås för att sandra har fyllt år.

Ber om ursäkt för dettta negativa inlägg men det är så här mitt liv ser ut just nu, negativt.


inga pussar idag då blir ni sjuk.../Flipp


Kommentarer
Postat av: Jennifeeeer [FOTOBLOGG]

Sv: Haha men det är kallt fast det är sol. :)



Men vännen då, hoppas det blir bättre (L)

Kommer förmodligen missa första matchen på lördag om du har feber idag, man ska ha åtminstone en feber fri dag. Haha

2009-04-29 @ 17:19:11
URL: http://eiza.blogg.se/
Postat av: aa

haha jag visste inte att du hade en blogg:) good blogg ;) krya på dig :)

2009-04-29 @ 18:22:29
URL: http://aannathorell.blogg.se/
Postat av: hanna

uppdatera!!!

2009-05-06 @ 20:51:50
Postat av: hanna

uppdatera!!!

2009-05-06 @ 20:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0