För trött för rubrik

Stockholm, hem till daniela och mattias, jobb, hem men fortfarande jobb varje dag, jobb 2 veckor, yran, bröllop, Göteborg, Halmstad, hem 8 timmar som bestog av sömn, träningsläger med laget, hem! Idag är den första dagen på en månad då jag inte har ett skit planerat förutom att jag måste städa salongen ikväll så det stämmer ju inte ens..

När jag var i Göterborg/Halmstad fick jag vara med om lite olika saker

  • Fick bo i en stuga på Orust
  • Åt skaldjur VARJE DAG, obs detta är ingen överdrift
  • fick bo på hotell tylösand
  • stod en meter ifrån Per Gessle
  • försökte vinka till Per Gessle
  • Gick inte så bra att vinka till Per Gessle
  • Bodde i rummet brevid Marie Fredriksson
  • Gjorde bort mig inför Marie Fredrikssons son
  • Lärde mig att spela biljard
  • Ägde på biljard
  • Träffade snobbpöjkar från Göteborg
  • Hängde med snobbpöjkar från Göteborg
  • Snobbpöjkar från Göteborg tvingade mig att äta ostron
  • jag åt ett Ostron 
  • Jag hatade Ostron
  • Såg Roxetts första konsert på 9 år
  • åkte ifrån hotell tylösand
  • åkte tillbaka till stugan på Orust
  • Lärde mig fånga krabbor
  • ägde på att fånga krabbor
  • åkte bil 80 mil hem

farväl
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0