leaving on a jet plane..no, who am i kidding..leaving on a freaking TRAIN

Hemskt dålig nästan förskräcklig uppdataring, but I have my reasons och dom heter födelsedagar, fint väder, storsjöcupen, vattenskoter och vänner som har kommmit och hälsat på från söder. Jag har faktiskt haft två riktigt bra sommarlovsveckor dom senaste veckorna, underbart. Och det fortsätter bara bättre, tar med mig världens bästa till en annan världens bästa i stockhoooooolm. Ser mycket fram emot det och i morgon a las 8 går el train! Ska bli otroligt skönt att komma bort, yr säger mig att det blir fint väder också. Dock åker resten av familjen till öland samtidigt vilket sucks lite, all tid jag har lagt ner på att tjata och tjata att  vi ska åka någonstans så väljer dom att åka när jag ändå inte kan, nice, tack älskade familj. Men sthlm kommer bli jabadabado. 

Nu ska jag äta pannkakor (nej jag äter inte det varje dag) och sen ska jag packa.

Och ja ni läste rätt vattenskoter!!! iiih I love motordrivna föremål. Bilder kommer!


farväl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0