day two

Vet ni hur härligt jag har det? nej det gör ni nog inte men det är iallafall jävligt härligt här.. Idag har vi åkt slalom i vemdalen, kanske liiiite roligare än att åka i björnisrikis så det var jävligt nice! när jag kom tillbaka till stugan var jag hur tröttt som helst vilade lite åt lite sen hoppade jag in i duschen..eller ja jag klev in i duschen duschade lite bastade lite och nu sitter jag här och delar med mig av mina sportlovsupplevelser som hitills har varit rikitgt härliga! Det bästa med den här dagen är att det bästa inte ens har varit än, det är först desperate och sen cougar town och till det? självklart lite smoothies och popcorn det kan alltså inte bli mycket bättre en sån här kväll!

eller vänta vad är det jag säger, det bästa på hela dagen har faktiskt redan varit, jo ni förstår dagens det tror jag nog var när självaste matilda holmberg ramlade i backen! vilken upplevelse hörni! det är fan inte varje dag men få se den puman falla platt med rumpan i vädret och ansiktet ner i snön med endast en skida upp i luften! DE NI once in a lifetime tror jag nog. (hehe vet at hon kommer läsa detta sen)



Men ha en bra kvällllllll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0