HEJ HELG

ahhh, satt ju sjukt fint. slutar 9.50 varje fredag livet känns lagomt underbart alltså varje fredag, men inte idag, jag försov mig imorse... ungefär såhär gick det till:

Som vanligt ringer klockan 06.50 och som vanligt är det meningen att jag ska trycka på snooze knappen, ända nackdelen denna morgon var att jag inte riktigt vaknade när klockan ringde 06.50..fortfarande sovande stänger jag av klockan i sömnen (ha i baktanke att jag inte kommer ihåg något av detta, jag bara antar att det är såhär allt har gått till). Och som alla andra dagar ställer jag alltid klockan 16 (för att vara exakt) minuter innan bussen går, tidsoptimist som man är har man inget val ibland.. ja och nu kan man ju gissa sig fram till vad som hände, jo klockan ringde freaking 16 minuter innan bussen gick, och ja upp flög jag iallafall. Hade tur i oturen också under allt mitt stressande fick jag reda på att pappa skulle skjutsa casper, men känade dock bara 4 minuter och en springtur till busshållsplatsen men det var nog värt tror jag.

Nu är jag iallafall död, trött och lame.. jag gäspade kanske 4 gånger per minut denna morgon och gott folk detta är inte en överdrift, har min bordsgrupp som bevis eftersom varje gång jag gäsåar fylls alltid mina ögon med tårar så det ser ut som jag gråter, drog ju några fina skådespel där..det var roligt första och andra gången, hehe.

ikväll ska jag på musik direkt finalen med en viss jens, ser fram emot det som pip, nu gynnar jag mig med ett ghost whisperer avsnitt innan jag ska städa.


aDjöö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0