a beautiful melody

Tänkte passa på att skryta inför Sandy tha träningsnarkoman och alla andra vänner i sp09c att jag cyklade till min träning idag dvs från byskogen till ås (maxpuls 3 brända kcal 23456789 a la sandy style), det var jävligt uppför motvind och lite luft i däcken...DE NI! sen cyklade jag hem också efter träningen, dra mig i en liten vagn va! nej men nog om det nu, efter en fin dusch ska jag dra i mig en smoothie(utan glass, vad gör sandra med mig??) och njuta av att denna dag faktiskt är över, för jag längtar till imorgon då ska vi grilla hos svinis med andra svinbarn.

ni ska få en fin bild av mig också eller det blir tre föresten för jag har garvat hela dagen åt videon vi spelade in denna tag då vi tog dessa kort!



haha den sista är bäst!

farväl

Kommentarer
Postat av: Matilda Holmberg!

HAHAAHHAHHAHAHAHAHAHAH, ÅHHHHH Ä L S K A !!!!! HAHAHAHAHH

2010-05-20 @ 23:09:07
URL: http://pureambition.blogg.se/
Postat av: aannathorell

hahah bäst där flipp! a la sandy! ;) love it!

2010-05-20 @ 23:44:09
URL: http://aannathorell.blogg.se/
Postat av: sandra

yeah älskar inlägget! du får ta och följa med på mina cykelturer nånting! Jag ska hjälpa dig att få upp maxpulsen lite haha ;)

2010-05-21 @ 08:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0