I was feeling insecure that's all

Sitter i min ensamhet ikväll, skulle åkt upp till ås först men jag hade ingen skjuts och jag tänkte ju inte direkt cykla upp till ås igen liksom, kan ju inte ta i mer än en gång i veckan heller.. så det fick va helt enkelt. Stannar hemma med godis och laddar för match imorgon istället!

Under middagen pratade vi lite om resor och så och jag blev lite inspirerad och bestämde mig för att jag själv ska ta tag i det. Jag har redan nu börjat tittat runt på lite resor främst novemberl ovet och veckan innan skolan börjar fast då kan inte pappa så november lovet blir nog bäst. Jag tänkte på ställen jag aldrig varit på förut för det skulle vara roligt med något nytt, min första tanke var Gran Canaria, mmmh ser inte det här hur skönt ut som helst, privat pool utanför rummet och allt. Det var inte för dyrt heller om jag har fattat rätt!


farväl

Kommentarer
Postat av: sandra

joina mig i Egypten på novemberlovet!

2010-05-23 @ 13:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0