sitting here on this lonely stol

Klev upp för en timme sen med tanken att jag skulle plugga lite inför geografiprovet idag, det höll i ca 25 min sen vart jag hungrig och fick annat för mig. Bra filippa..
ööh jävla befolkning och vatten det kanske är det mest ointressanta någonsin, vatten!? Geografi är de absolut tråkigaste ämnet någonsin skulle jag vilja säga om vi räknar bort nk nurå för när vi väl har de så är det de tråkigaste. Och tänka sig att vi har samma lärare i båda ämnerna. En tråkig lärare vars lektioner är lika tråkiga som hon. Hon pratar hela tiden om allt som vi gör som är så dåligt för miljön och blabla och själv röker hon konstant, bra där eva. Nu tänker jag återgå till geografin ändå, vill inte riskera något. Hoppas jag kan plugga lite på matten också. Nu pratar jag med mig själv..


farväl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0