sunday bloody sunday

Haha ja ni vet U2's låt sunday bloody sunday? Igår hade vi en liten spotify session jag, pappa och casper. Då spelade casper upp den här låten och sa "lyssna på den här filippa visst låter det som att dom sjunger små negrar i sandeeen" jag ba "haha men nee, det gör det verkligen inte" Men ju mer gånger refrängen kom dessto mer började jag tänka på "små negrar i sanden" tillslut brast jag ut i skratt, kul att varje gång jag hör den låten så kommer jag höra små negrar i sanden istället för sunday bloody sunday.

U2 – Sunday Bloody Sunday lyssna själva här, hehe.


farväl


Kommentarer
Postat av: linnea

haha detdär gjorde min dag

2010-05-30 @ 17:58:21
URL: http://linneachristensson.blogg.se/
Postat av: secret s

låter som skåningar!

2010-05-31 @ 11:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0