washed by the water



Om jag tänker tillbaka på tiden då det kändes overkligt att börja tvåan, det ända jag har att säga nu är att ja nu är det så jävla verkligt det kan bli! Och snart ligger vi där, döda allihopa men vad bryr jag mig om det, för den här veckan är det hell week tydligen. inte nog med att det blir någon speciell vila i helgen, kommer jobba varje dag typ.skönt.

Nu ska jag ta ut mina rastas som jag har haft i 1 vecka och 5 dagar, det är alltså dags!
sen ska jag äta kneip och duscha, imorgon ska jag försova mig med flit!

Farväl (kände att det var dags att börja skriva mina farväl med stor bokstav, vet inte vad jag hade för flipp(hehe). försökaer sluta med mina grammatiska fel är på blöggen)

update: Kul att typ varje ord i den senaste meningen var grammatsikt fel dåååå.

Farväl 2.0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0