Ett inlägg som inte behöver någon rubrik

Mitt liv har ett rätt bra flyt nu ändå, jag jobbar lite då och då och ibland är jag ledig och har det skönt. Förra veckan var jag barnvakt, den här veckan har jag jobbat på fritids i ås två dagar och så har jag varit lite ledig några dagar. På mina lediga dagar har jag sanerat mitt rum, alltså städat det som aldrig förr typ, har fixat mig själv en king size bed också, fullkomligt älskar den! Jag har aldrig riktigt haft några krav på mitt rum och har väl i stort sätt inte rört det sen vi målade om för ca 4 år sen. Nu har jag dock för första gången i mitt liv fått inredningsidéer! Jag ska nog ta vara på detta, känner att den där roadtrippen till IKEA skulle vara väldigt välbehövlig för mig ändå! Hela mitt liv har jag hatat inredningsaffärer jag tycker det är tråkigt för jag har aldrig riktigt haft något att inreda med nu jäklar! Nu är jag på gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0