'cause lately i've been craving more

Imorse fick jag reda på i bilen att det var alla hjärtans dag idag när min farbror sa det på radion i p4. Okej tänkte jag och fortsatte trassla ur mina hörlurar. Efter en föreläsning på Jamtli som höll på till halv 4 åkte jag tillbaka på skolan och tog en till spruta, så ikväll har jag känt mig förlamad i armen men annars mår jag ganska bra.

På torsdag kommer det malteser hit, malteser som jag ska ta hand om. Jag tycker ju sånt är superkul och jag ser fram emot det, hoppas bara inte att dom är blyga. det kommer bli en rolig helg med bara roliga aktiviteter som tårtbakartävling, pulka, lite skidor kanske skoter osv. Hoppas dom gillar det.

Det kändes bra att jag var klar med mina läxor före kl 22 ikväll, eller ja inte alla läxor såklart, utan morgondagens läxa men ändå. Nu kan jag luta mig tillbaka och titta på lite nya avsnitt som kommit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0