we think we know it all but still we loose control

När jag tittar igenom februari 2011 i min blogg så ser jag att allt kändes lika mycket skit då som det gör nu, måste ha någon slags period Januari/Februari då allt bara har bestämt sig för att vara dåligt, speciellt allt som har med skolan att göra. Då längtade jag efter att fylla 18, nu längtar jag efter studenten.  

såhär lät det då, så känns det nu
"Jag vet inte vad jag ska säga riktigt, ganska många tankar som snurrar lite och jag kan inte riktigt hantera det. Det är liksom inte bara saker i skolan utan allt, ibland vet man inte vart man ska ta vägen. Så jag har funderat lite och kommit fram till att rätta vägen just nu är sängen, hoppas jag kan sluta tänka och bara sova, snälla."

Kommentarer
Postat av: Daniela

Hallå! Kan du sluta vara så deppig, man blir ju rädd!

2012-02-09 @ 22:19:50
URL: http://daeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0