you can get addicted to a certain kind of sadness

Jag gillar den här låten och den söta till höger.
Jag har dragit på mig världens förkylning, det känns inte alls bra faktiskt och jag har känt mig otroligt hängig och febrig hela kvällen. Kanske inte så konstigt eftersom hallen vi sov i i Norge var svinkall och någon hade glömt att stänga ett fönster så när vi vaknade kl 7 på morgonen var det 10 grader där inne. Förhoppningsvis vaknar jag feberfri imorgon, annars trycker jag i mig en tablett och går ändå för det har blivit alldeles för lite skola på sista tiden. Gick och köpte upp hela apoteket idag efter skolan, fick skjuts av en gentleman ner till stan också så jag slapp gå och frysa. Så nu ligger jag nerbäddad i sängen med min nässpray, halstabletterna, ipren och lypsylen. Nu tänker jag titta vidare på youtube. Godnatt alla som ska sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0